torsdag den 6. marts 2014

Er der ikke flere der vil være med?




Jeg tænkte lige at rykke deadline for min udklædningsleg i håbet om, at flere vil være med - jeg har lige nu kun modtaget billeder fra tre :-(

Så her lige opdateret regler :-)

  • Send 1-2 billeder til mig på kehesselballe@gmail.com af jeres kostume - med eller uden model, det bestemmer i :-) - jeg skal gerne have det seneste onsdag den 12/3
  • jeg laver et indlæg med alle billederne torsdag den 13/3 - og sætter afstemningen i gang (via kommentarer)
  • Afstemningen slutter 19/3
  • Præmien: Jeg finder på et eller andet lækkert til den heldige vinder :-)



Håber der er lidt flere der har lyst til at være med :-)

10 kommentarer:

  1. Håber der er flere der vil dele billeder! Glæder mig til at se skønne inspirerende Fastelavns unger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det håber jeg også - tak for dine fine billeder :-)
      mvh
      Karin

      Slet
  2. Åhhh, jeg havde satset på virkelig at få lavet et fint kostume til lille KJ. Og det er bare endt med nadda i den retning. Vi har som alle andre (igen) været ret udfordret de sidste par uger med snot og dårligdom. Hvor er det fint du har flyttet deadline. Åh, vil se om jeg måske kan nå det, men er ikke sikker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg forstår det også virkelig godt - februar har vores vedkommende også været virkelig sej at komme igennem. Og jeg endte jo også med kun af lave udklædning til Frida My ;-) Håber du nå det :-)
      Mvh
      Karin

      Slet
  3. Hej Karin Ea,
    JO, jeg vil gerne være med :-D Skal nok lige få sendt dig nogle billeder, og reklamere lidt på bloggen også - jo flere, jo bedre :-)

    SvarSlet
  4. God ide' skal nok lige sende dig et billede:-)

    Kh nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  5. Jeg vil mægtig gerne deltage og sender dig billeder en af de nærmeste dage.

    SvarSlet
  6. jeg har sendt 2 billeder .. og en lille mail til dig jeg hedder helle

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  7. Jeg vil da gerne deltage, sender dig en mail;-).
    Vh Lene

    SvarSlet
  8. Jeg vil også gerne være med :) Jeg sender fluks en mail

    Mvh Eva

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...