torsdag den 27. februar 2014

Fastelavn



Øv øv øv, den her februar har bare være en gang lang forkølelser - jeg ved ikke rigtig hvordan det kan komme så meget bag på mig, for sidst februar var fuldstændig lige så sur, med alt alt for meget sygdom! Heldigvis ser det nu ud til, at vi alligevel er ved at komme ovenpå og vi er næste klar til fastelavnsfest i vuggestuen, samt busketroldens 1 år fødselsdag i morgen :-)


Jeg håber i andre ikke har mistet lyst til legen - jeg kan se at flere af jer har lavet nogle super super fin kostumer :-) Hermed regler for legen:
  • Send 1-2 billeder til mig på kehesselballe@gmail.com af jeres kostume - med eller uden model, det bestemmer i :-) - jeg skal gerne have det seneste onsdag den 5/3
  • jeg laver et indlæg med alle billederne torsdag den 6/3 - og sætter afstemningen i gang (via kommentarer)
  • Afstemningen slutter 12/3
  • Præmien: Jeg finder på et eller andet lækkert til den heldige vinder :-)

Der er selvfølgelig stadig plads til flere deltagere så endelig lav lidt reklame for legen :-)


Rigtig god fastelavn alle sammen :-)

4 kommentarer:

  1. Jeg har først opdaget legen i dag, men vil da super gerne være med ;) sender fluks billeder af sted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk :-) Det er bare dejligt flere vil være med :-) Tak for de fine billeder :-)
      mvh
      Karin

      Slet
  2. Så fik jeg også sendt en mail til dig :)
    Glæder mig til at se en masse lækre kostumer!

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne undskylde :( ungerne var godt nok klædt ud i weekenden, men hR fuldstændig glemt at sende billeder... Her kører vi alt tid og energi pt. på at få vores byggeansøgning, budgetter m.m. færdig!

    Men glæder mig vildt til at se resultatet af andres kreationer, der er sikkert en masse inspiration til næste år :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...