mandag den 13. januar 2014

Heldige mig :-)

Efter at have været en del af blogger miljøet i snart tre år (noget on and off), lykkes det mig at vinde min først giveaway ;-) jeg var det heldig vinder hos Lines verden og forleden dag lå dette super super fine net i min postkasse - tusinde tak Line! det er bare så fint :-)



Og hvis det ikke var nok, dumpede der også en anden præmier ind i min postkasse - nemlig disse super bløde og lækre sutsko fra Pololo, som jeg i december vandt i den store økologiske pakkekalender hos hende her. Sutskoene var sponsoreret at Naturebaby - en butik jeg ikke kendte før, men den har nogle rigtig lækre økologisk ting, disse hjemmesko f.eks.! Jeg synes de så lidt stive ud på billedet, men de er noget at det blødeste læder jeg har set/rørt og så er de produceret med tanke på miljøet og uden skadeligt kemi.

Til sidste men ikke mindst, var jeg den heldig vinder af en billet til Alt om Håndarbejde messen i Rødovre den 31/1-2/2 hos MyminMy - det glæder jeg mig rigtig meget til :-)

Jeg tror, jeg skal ned og købe en lottokupon! :-) 

1 kommentar:

  1. Selv tak. Skønt at heldet er med dig hele 3 gange.
    Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...