søndag den 1. december 2013

Sidste sy til baby

På den sidste dag af sy til baby måneden, blev jeg færdig med en ny heldragt til Oskar. 
Den er syet efter mønsteret i det nyeste ottobre, jeg har dog lavet den en lille smugle anderledes en mønsteret, da jeg gerne ville kunne åbne dragten mere (se sidste billede).













Stoffet er fra stof2000 men lidt for tyndt - er der andre end mig der også bare nogle gang synes at stoffet fra stof 2000 og Stof og stil skuffet efter vask?

Jeg har ikke prøvet den på Oskar endnu - men glæder mig meget til at se hvordan den sidder :-)

7 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin. Kender desværre godt det med stoffet, og det er SÅ ærgerligt, når man har brugt så lang tid på at sy. Jeg synes ikke kun, at det er de billige jersey stoffer. De dyre kan også opføre sig sådan. Selv har jeg rigtig god erfaring med stof fra mærkerne Liandlo og Lillestof.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak :-) jeg er også rigtig glad for lillestof - men virkelig godt at høre at liandlo også er godt - dem har jeg nemlig ikke købt før :-)

      Slet
  2. Den er supersød! Og vældig praktisk på både ben og krop, det kan jeg godt lide til natdragte til de små.
    Jeg har syet nattøj i det samme stof til min søn, og det er desværre allerede forvasket. Det er altså ærgerligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak :-) ja jeg er også mere til det praktisk når de er små :-)
      Ja det er super ærgerligt med stoffet, det er træls når tøjet ser slidt ud allerede efter få vaske :-(

      Slet
  3. Hvor er den bare fin Karin :) fint mønster og dejligt farver.

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Marthe!
      Virkeligt hyggeligt at du kiggede forbi :-)
      Knus
      Karin

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...