tirsdag den 17. december 2013

Pakkeleg

Det lykkes mig, kun et par dage inde i december, at få sendt pakker afsted til pakkelegen! Jeg havde den gang i oktober åbenbart været forudseende nok til at vælge,  kun at bytte med to bloggere, den beslutning har jeg været glad for nu, da november mildestalt har være hektisk!

Det er min første pakkeleg, så jeg er noget usikker på, hvad man kunne forvente og hvad jeg selv kunne byde ind med. Men jeg er selv tilfreds med resultatet og afsted blev de sendt. 


Jeg bytter pakke med Camilla og Ditte. Camillas pakke var den først jeg fik med posten, så derfor er det også den jeg åbnede først. En super fin pakke med de sødeste læderjuletrær inden i - rigtig rigtig flotte Camilla, tusinde tak skal du have! Du laver altså bare nogle super flotte og kreative ting i læder, må jeg sige :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...