mandag den 4. november 2013

His and Hers


Okay jeg tror ikke det bliver en vane, at lave matchende tøj til mine børn, men engang imellem skal det vel prøves J Og specielt fordi jeg havde så meget at det fine "Sommer" stof fra Znok design (købt hos Malika og Rose for 1,5 år siden, tror jeg nok) det blev til et par bukser til Oskar og en kjole til Frida:


Buksemønsteret er fra Ottobre 1/2013 - jeg skal helt sikkert prøve det mønster igen, men næste gang skal det være i noget lidt tykkere stof. f.eks. isoli.



Undskyld de dårlige billeder - sådan en 2,5 årig er total umulig at tage billeder af!
Kjolen er et minikrea mønster, og det sidder rigtig godt synes jeg J

8 kommentarer:

  1. Det buksemønster er jeg også blevet vild med og så kan de jo varieres i det uendelige :-)

    Super fine og så smukt stof!

    SvarSlet
  2. Tusinde tak - Jeg har været forbi dine - de er så fine dem du har lavet :-)

    SvarSlet
  3. Ekskl, hvor godt jeg stødte på din blog! Jeg har selv klippet stof ud til babybukserne. MEN hvordan syer man skridtstykket i og hvornår. Kan godt være jeg er idiot, men fatter det ikke :-)
    /Rikke

    SvarSlet
  4. Hej Rikke
    De er lidt spiecielle de her bukser, fordi de jo kun er i to stykker - det er vigtigt at du får afmærket de mærker der er ned langs benene - for det er der kilen skal gå til! Jeg syede først midt bag sømmen også kilen på, på enten bag eller for - den skal syes ind mellem de to mærker. Det næste er så at sy indersømmen samme - hvor kilen så er en del af indersømmen. Giver det mening? Eller laver jeg gerne et par billeder og sender til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for dit svar. Det giver straks mere mening. Kender du ikke det, at man får stirret sig blind på noget, og så er det i virkeligheden simpelt :-) Jeg vil forsøge mig med dem i morgen.
      /Rikke

      Slet
    2. Jo det kender jeg virkelig godt :-) du spørger bare igen :-)

      Jeg glæder mig til at se resultatet :-)

      Slet
  5. Hvor er det nuttet at de er matchende! Like it a lot :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-)
      Ja jeg har også lidt et blødt punkt for søskende i matchede tøj - så det bliver sikkert ikke sidste gang :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...