mandag den 14. oktober 2013

En øko mors bekendelser?

Det hele startede jo selvfølgelig med, at jeg blev gravid - altså det der med at gå op i, at der ikke måtte være parfume i m.m. Faktisk var det ikke så slemt mens jeg ventede Frida My, levede efter Sundhedsstyrelsens anbefalinger, med et par undtagelser. Og jeg havde egentlig en ide om, at jeg ville "gå tilbage igen" når jeg var færdig med at amme, men det gjorde jeg ikke, tværtimod. Faktisk føler jeg det lidt som om, at jeg er på vej ned af en meget stejl øko rutsjebane, hvor man ikke kan komme op fra, men bare bliver vildere og vildere ;-) Jeg skal måske lige rettet mig selv, for faktisk at det vigtigste for mig bæredygtighed, og der kommer økologi bare ind under, som en naturlig del!


Jeg har planner om at bruge bloggen til at komme med de erfaringer, jeg får i forsøget på at gøre min hverdag mere bæredygtig - jeg vil elsker kommentarer, eller henvisninger til andre blogger, der forsøger på det samme. Dette er på ingen måde et forsøg på at være mere "frelst", men jeg kunne bare godt tænke mig, at tage det "rigtige" valg når det er muligt, og dele mine erfaringer med jer, dvs. det er en proces og ikke en livstilsændring fra den ene dag til den anden :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...