mandag den 23. september 2013

Sidste uge på barsel - ever!

Idag startede min sidste uge på barsel, som det ser ud nu, for altid! Det er altså noget vemodigt :-( men det er en dejlig tanke, at manden tager over fra på mandag og de to drenge bare skal råhygge herhjemme :-)
Synes det er meget vildt at tænke på, at den del af ens liv nu nok er fordi, og jeg prøver at nyde hvert et sekund, af det der er tilbage! Og idag har det virkelig ikke været svært at nyde det - sikke et vejr det har været, klar blå himmel og den dejlige efterårssol, fantastisk vejr at gå tur med barnevognen :-)


På mandag starter arbejdslivet igen på godt og ondt - det bliver godt at komme lidt ud og være sig selv igen, møde voksne mennesker, tage bad hver dag, spise når man er sulten... I ved alt det der, der kan være stressende med en lille en ;-) Men jeg kommer også bare sådan til at savne ham og vores stille hverdag herhjemme...

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog og nogle dejlige børn:-) glæder mig til at følge med. Og jeg tænker også, at min sidste barsel nogensinde sluttede i august sidste år, men ideen om en 3'er kan jeg ikke helt lægge fra mig, selvom tiden nok er løbet fra mig;-) kh Ingrid (knitmandu.blogspot.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ingrid
      Tusinde tak :-) Ja sådan har jeg det også med 3'erne, selv om det vist også mest bare er fordi jeg ikke rigtig kan holde ud at tænke på at den tid er fordi ;-) Det føles bedre at lade en lille dør stå åben der :-)
      Tusinde tak for at følge med - jeg ser også frem til at kigge med hos dig - du laver nogle virkelig fine ting :-)
      Mvh
      Karin

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...