mandag den 2. september 2013

Når man ikke kan vente længere

Kender i det, at man er lidt for nærig til at købe det i butikken, fordi man tænker, det kan jeg laver meget bedre selv? Sådan har jeg det med hagesmæker! Problemet er bare, at jeg ikke har fået den lavet, og nu da vi har to børn i hagesmæksalderen, har vi virkelig bruge for dem!

Da jeg så idag så, at de havde økologisk bomulds håndklæder på tilbud i den lokale Kvickly, tænkte jeg, at nu måtte det være! Det ville være rigtig fint med et fedt kantbånd omkring, men det blev altså den hurtige "6 hagesmæker på en time"-overlocker der fik lov til at klare det ;-) de blev så lige peppet lidt op med farvede trykknapper :-)




Så juhuu for at vi nu har flere hagesmæker :-)






4 kommentarer:

  1. Det er virkelig genialt, at du blot har omsyet et håndklæde!
    Det må jeg helt sikkert give mig i kast med (altså når min symaskine er fundet frem igen).

    Så kan jeg også få hagesmække i lige de farver jeg vil.

    Mvh Ea

    SvarSlet
  2. Ja kan du så se at få fundet den symaskine frem - er du ikke på barsel ;-) faktisk har IKEA nogle håndklæder i den helt rigtig størrelse (30x50) så kan det gøres ret billigt! Bare ikke økologisk ;-)

    SvarSlet
  3. ...åh, herhjemme er det det samme. Vi mangler virkelig smække, men jeg vil ikke købe dem, for jeg har masser af stof og gamle håndklæder på lager! -men de skal jo syes ;-) Jeg har endda klippet 7-8 hagesmække ud. Planen er at de bliver lavet her i Babymonth-november ;-) Tror jeg må lave en version af de her hurtige håndklæde-overlock smække :-)

    SvarSlet
  4. Ja vores erfaringer er bare, at dem kan man ikke have for mange af :-) så man kan sagtens lige lave nogle hurtige mens man venter på at få tid til at lave de pæne :-)
    Glæder mig meget til at følge med hos dig i babymonth :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...