torsdag den 12. september 2013

Farvede trykknapper og kunsten at kunne begrænse sig

Jeg har for noget tid siden bestil trykknapper i forskellige farver på nettet, og kender i det, at når man så skal til at bestille, kan man slet ikke vælge, hvilken farver man skal have og de alle bare er et must have? Sådan havde jeg det - så det blev til intet mindre end 13 forskellig! Gude vide om jeg nogensinde får brugt alle dem?





Nå men de er bestil her, men kan også fås her - jeg købte dem på den norske side, fordi de er lidt mindre end normalt og det synes jeg er rigtig fint. Men det smarte ved den svenske side er, at de passer til en prym tang - hvis man har sådan en (det har jeg ikke).

Min erfaring indtilvidere er, at de er ok, men jeg vil ikke sige mere end ok - synes at farven får hurtigere ridser end jeg havde troet - dog kun i forbindelse med montering, jeg har ikke oplevet at de fik ridser efterfølgende i brug :-) men de ser altså superfine ud på, se dem her på mine hagesmække.

5 kommentarer:

  1. Haha! Det kender jeg kun alt for godt! :D Men det er jo godt at ha'

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din søde kommentar på min blog!
    Jeg har også for nyligt fået en del trykknapper hjem. Det er jo altid godt at have på lager ;-) Jeg har bare ikke fundet en super god måde at sætte dem i på. Har du et godt trick?

    SvarSlet
  3. Selv tak :-)
    Nej synes også det der med hammer let kan gå galt, så jeg købte en tang med, og det kan altså virkelig godt anbefales, det er så meget lettere og over og under går ikke skævt af hinanden længere - hvis du forstå hvad jeg mener :-) jeg vil tro at Prym tangen vil være mindst lige så god :-)

    Det her er den tang jeg købte:
    http://lykkedragen.no/index.php?route=product/product&path=17&product_id=201

    SvarSlet
    Svar
    1. Aha. Jep, forstår hvad du mener :-) Tak for link til tang. Kan være jeg skal finde ud af hvilken tang der kan passe til de forskellige trykknapper jeg har.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...