onsdag den 28. august 2013

Body eksperimenter 2

Jeg er kommet lidt videre med mine forsøg på et godt Body mønster - denne gang er det Minikreas mønster - det er en variation af bodysuit størrelse 1/2 - 74/80




Stoffet er fra lager (vist stof og stil årgang 2010). Min vurdering er, at den umiddelbart er meget bred, og måske også lidt bredere end jeg syndes klæder Oskar, men da den er lige stor nok til ham endnu, er det svært at vurderer. Men størrelse på mønster (altså 74/80, ikke str 1/2år) passer rigtig godt efter min vurdering, Oskar er kun lige begyndt på 74 og den er som sagt lidt stor til ham endnu - så jeg vender tilbage med min endelig dom ;-)

2 kommentarer:

  1. Sikke noget helt fantastisk stof! Jeg håber at den kommer til at passe ham for den er da noget så fin :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :-) ja det er lidt utroligt at det har fået lov til at ligge i 3 år uden at blive brugt ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...