onsdag den 14. august 2013

Body eksperimenter 1

Jeg er igang med at prøve mig frem med at sy body'er - bedre sent end aldrig ikke?
Jeg har tidligere været af den overbevisning, at det slet ikke kunne betale sig (alt for meget arbejde) men jeg er positivt overrasket over, hvor nemt det egentlig var.



Stoffet er to-tre år gammelt og fra stof og stil
Mønsteret er fra ottobre 6/2012 - dog har jeg ændret det så der bliver en åbning ned lags den ene raglan kant (mønsteret havde ingen åbning)
Jeg er igang med en anden body fra et minikrea mønster - så får i lige en vurdering af hvad jeg synes er bedst :-)

2 kommentarer:

  1. Den er så fin :)
    Er selv igang med samme projekt - vil så gerne lave en med raglan som du, men har ikke kunnet finde et mønster. Synes de er så fine og sidder rigtig godt på lillemanden :)

    Hvordan er pasformen? Glæder mig til at se flere :)

    SvarSlet
  2. Jeg må over og kigge på din :-)
    ja raglan er super - og god pasform :-) og den her passer rigtig godt, mit største problem (gælder også købe bodyer) er at ærmerne er alt for lange, så de skal være kortere næste gang :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...