mandag den 23. april 2012

En dejlig kreadag

I lørdags var jeg til mit først blogtræf - det var simpelthen så hyggeligt! Det var bestemt ikke sidste gang :-)
Det var Camilla og Chanette der havde arrangeret det, og vi startede dagen med en super sjov pakkeleg :-) jeg var heldig at vinde to: verdens bedste hæklenål (clover:-)) som Kristina og Hanne havde med :-) og så en masse fine klistermærker som var sendt ind til dagen af Tusindfryd


Der ud over fik jeg også det fine armbånd af den seje Natazcha. Hun er så dygtig! hun nåede at lave seks af de her armbånd, mens vi var der og forærede mig det ene - er det ikke flot:



- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Ja det var en rigtig dejlig dag, jeg skal helt bestemt også med en anden gang.
    Sikke nogle fine gaver du fik dig i pakkelegen.

    Kærlig hilsen Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja jeg var heldig :-)

      Men synes også dine hæklede svampe var super fine :-)

      kh
      Karin

      Slet
  2. Ja du var heldig at få dig nogle fine gaver..
    Tak for en dejlig dag, gør vi helt sikkert igen..
    Kh Camilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak :-) Jeg håber virkelig i vil gøre det igen! - jeg er klar :-) og også meget gerne til en mini dukke workshop! De er virkelig fine dine dukker :-)

      Kh
      Karin

      Slet
  3. Fedt at du kan lide armbåndet :)
    Det var så hyggeligt! :)
    knus knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var så hyggeligt :-)

      Tusinde tak for det - jeg synes virkelig det er fint :-)

      kh
      Karin

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...