torsdag den 26. april 2012

1 år

Tænk engang min lille pige er blevet et år! Det var faktisk i sidste uge, men havde så travlt med at fejre hende, at det først bliver til en lille hyldest her på bloggen nu :-)

Det er altså vildt:

At hun er et år nu!
At hun kan gå
At hun har en mening om hvordan tingene skal være
At hun har tre dobbelt sin vægt (synes stadig hun er lille, men kan
ikke forstille mig/huske hvor lille hun var sidste år)
At hun går i vuggestue og synes det er godt
At hun snakker løs som om alle kan forstå hende (glæder mig til den dag jeg kan forstå det)

Jeg kunne blive ved resten af dagen :-)




4 kommentarer:

  1. Mange gange tillykke med hende..
    Kh Camilla

    SvarSlet
  2. Tillykke med hende, hvor er hun bare dejlig.

    Kærlig Hilsen Heidi

    SvarSlet
  3. Tak skal i have alle sammen :-) Det har været nogle dejlige dage - med fødselsdag i flere omgange ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...