tirsdag den 13. marts 2012

Når man strammer garnet...

Min backup hue er blevet færdig for lidt tid siden - men jeg ved ikke rigtig hvad der er sket, for den er blevet for lille :-( jeg synes jo ellers jeg gjore det samme som med den første - samme garn, samme pind. Men jeg må jo nok bare have strammet garnet lidt mere! Når men heldet er jo, at det alligevel er blevet for varmt til huen - hun er ved at koge, nå hun sover med den anden - så tror den bliver en gave til efteråret til en anden lille pige!









Hun fik lov til at prøve den på, da den er rimelig elastisk - men prøv at se hvor langt tilbage på hoved den sidder ;-)

2 kommentarer:

  1. æv æv, men fin det er den.
    Heldigt at det så er blevet lidt vamere i vejret, så du alligevel ikke har behov for den.

    SvarSlet
  2. Hvordan gjorde du med striberne? Bare tre pinde med hver farve? Kunne helt vildt godt tænke mig at lave en stribet efter utallige ensfarvede. Anede ikke om det ville du, men din er da så fin :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...