torsdag den 29. marts 2012

Færdig kørepose - endelig :-)

Langt om længe er jeg blevet færdig med den kørepose jeg startede på i efteråret her. Jeg har faktisk været færdig med posen, men manglede at lave dynen der skulle ind i.

Den er lavet efter eget design, i brun fløjel med foer i bomuld (fra malika og rosa). Jeg har syet og klippet en ulddyne til som fyld, så den er dejlig varm og kan modstå den danske fugt :-)






Jeg har applikeret lidt af foer stoffet på forsiden :-)


Jeg har sat lynlås hele vejen rundt, så man kan lyne overdelen af, hvis man f.eks. går indenfor.



Så har jeg lavet huller til fempunktsselen, som er i vores baby jogger klapvogn.

Glæder mig til at få den testet. Jeg et par billeder af posen i brug, når det er muligt :-)

2 kommentarer:

  1. Den er bare super fin! Lækker lækker kørepose :-)
    Jeg elsker vores Nitro City klapvogn fra Emmaljunga, men jeg er også lidt vild med den der city jogger! Vores venner fra Djursland havde deres med på sommerferien, den fylder godt nok ingenting inde bag i bilen :-)

    SvarSlet
  2. Tusinde tak :-)
    Vi er også super glad for baby joggeren, men nitro er virkelig lækker - den kun sagtens have været mit førstevalg :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...