lørdag den 7. januar 2012

Så mange projekter og så lidt tid

Min barsel er ved at være slut og jeg skal tilbage på arbejde, når jeg har kørt My ind i vuggestuen fra 1/2 - synes bare hun er alt for lille til at skulle afleveres :-( men sådan er det jo, og det skal nok gå :-)



Jeg har simpelthen så mange ting, jeg gerne vil nå inden, men jeg har nok også indset, at det vigtigeste er at nyden den sidste tid på barsel :-) Jeg har kastet mig over at færdiggøre en af de igangværende projekter jeg har, det er en bluse til My, som jeg startede på for tre måneder siden. Den skal være færdig meget snart, hvis hun stadig skal kunne passe den :-) Det er samme mønster som barselsgaven, jeg blev færdig med i sidste uge.

Jeg synes det der mønster garn er så fint når det bliver hæklet, mønsteret bliver nærmest ternet ;-)



2 kommentarer:

  1. Hej Karin Ea, sikke mange flotte ting du har her på din blog. Jeg skal da helt sikkert følge dig fremover.

    Kh Gitte
    Http://www.mutti-spagutti.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak og du er meget velkommen :-)

    Mvh
    Karin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...