onsdag den 3. august 2011

Om at blogge fra mobilen

Ja jeg blogger hovedsageligt kun fra min mobil, delvis fordi det er lettest, da det er på mobilen, jeg tager alle min billeder. Men også fordi det nu er meget sjældendt, at jeg har tændt min computer - jeg kan jo alt på mobilen :-) jeg er virkelig begejstret for denne nye mobile verden :-) Jeg bruger "BlogPress" til at blogge fra.

Men hvor er det også bare en kæmpe tidsrøver! Jeg har virkelig brugt mange timer på hente forskellige billede redigeringsprogrammer og lege med dem. I øjeblikket er jeg mest tilhænger af "BeFunky" eller "Instagram" til billed redigering og "Montager" til at lave billede collager. Jeg bruger "iWatermark" til at mærke mine billeder, men er ikke sådan helt tilfreds med den, så tror jeg vil prøve at finde et andet program.




2 kommentarer:

  1. Ja, det er altså noget lettere at blogge over mobilen.
    Jeg bruger et program, der hedder "Live FX Lite" til at mærke mine billeder. Det kan en masse andet, men jeg bruger kun skriften. Det går ret hurtigt. Ellers bruger jeg også "Effects" og "PS Express". Jeg skal da lige have kigget på dine programmer.

    Super fin blog du har. Jeg glæder mig til at følge med i fremtiden.

    Mvh. Lise.

    SvarSlet
  2. Hej Lise

    Tak for din kommentar - jeg glæder mig til at "lege" med din programmer :-)

    Selv tak for en rigtig god blog, synes du laver nogle virkelig fine ting - glæder mig til at høre nyt om din guldklump snart :-)

    Mvh
    Karin

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...