fredag den 12. august 2011

Om at blive mor

Jeg har de sidste snart fire måneder (ja stumpen bliver faktisk fire måneder i næste uge) være noget forundret over alle de her mødre i blogland og hvor de får tiden fra! Jeg synes bestemt, jeg har fået mere tid og får også mere og mere for hver dag der går, men specielt de første to måneder gik med at være total fotvirret over al ting: får hun nok at spise, sover hun nok, tumler jeg nok med hende m.m Det skal der til siges at vi havde en lidt hård amme start - jeg synes bare ikke det var sjovt/dejligt, men det er det heldigvis blevet. Jeg synes i dag hun er meget nem, selv om vi stadig arbejder en del med at falde i søvn :-)
Men det jeg ville sige var, at jeg har total respekt for alle de andre mødre og alt det de når :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...