onsdag den 6. juli 2011

Nye og gamle projekter

Jeg har desværre måtte erkende, at tiden er løbet fra min lille trøje i vendestrik :-( lille My er simpelthen vokset fra den, inden den er blevet færdig - synes ellers den var på vej til at blive rigtig fin:



Jeg har heldigvis nok garn til at strikke den i en større størrelse, men det der med at pille det hele op og begynde forfra, det er bare ikke mig - Vil næsten gøre alt for at slippe for at pille op normalt ;-) Så den får lov til at ligge lidt og så tror jeg det bliver en fin trøje til næste sommer - det er jo bomuld :-)

Men hvad så nu - vil det sige at jeg er strikketøjsløs! Havde heldigvis den mulighed for i går at kigge forbi Ho Strik - virkelig fantastiske butik, den kan varmt anbefales :-) den hyggeligste gårdbutik med et kæmpe udvalg af lækre garner. Fik garn til to nye projekter, hvor den ene skal blive til en lille strikket kjole til guldklumpen og det andet kommer nok :-)



Så nu skal der vindes garn :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...